Wystartowała rejestracja na konferencję Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2022

21.03.2022
Wystartowała rejestracja na konferencję Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2022

Jak docierać do boomersów, zetek, a jak do millenialsów? Jak komunikować w zgodzie z wartościami instytucji? Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? To niektóre z tematów, jakie poruszy 7. edycja ogólnopolskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka. Odbędzie się 12 i 13 kwietnia w formule online i offline, w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim. Wydarzenie jest organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej, a rejestracja właśnie wystartowała!

To siódma edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. - W roku 2020 i 2021 konferencja odbyła się w formule online. Z radością i zachowaniem reżimu sanitarnego, wracamy do organizacji Marketingu w Kulturze na żywo. Dyskusje pomiędzy panelami i spotkanie w gronie osób odpowiedzialnych z promocję kultury w instytucjach, NGO, firmach i grupach nieformalnych są sercem tego wydarzenia. Cieszymy się, że znów zobaczymy się z naszymi uczestnikami i uczestniczkami – mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej.

 

Program dwudniowej konferencji to dopasowane do specyfiki komunikacji kultury, wystąpienia ekspertów i ekspertek z dziedziny marketingu i promocji, a także autorytetów naukowych czy pracujących w kulturze. Wyjaśnimy najgorętsze słowa ostatniego roku: NFT i Metaverse, wysłuchamy przeglądu case studies inspirujących potknięć. Poruszymy temat subskrypcji i sprzedaży „produktów kulturalnych”, a także sukcesu marketingowego wydarzeń kulturalnych. Skupimy się na podziale treści i komunikacji do zetek, millenialsów i boomersów oraz dowiemy się, gdzie najlepiej lokować nasze budżety na promocję. Podejdziemy także do tematu employer brandingu w kulturze i budowaniu stałej relacji z odbiorcami naszych wydarzeń. Konferencja Marketing w Kulturze to także wystąpienia na temat: storytellingu, dostępności instytucji kultury, spójnej komunikacji marki, pozyskiwaniu środków zagranicznych, case studies wydarzeń pandemicznych oraz refleksja nad zmianami jakie przyniosła pandemia w zachowaniu odbiorców kultury.

 

Wydarzeniu towarzyszą też dwa całodniowe warsztaty, które odbędą się 11 kwietnia. O tworzeniu podcastów i treści audio dla kultury poprowadzi Agnieszka Obszańska, z przygotowywania edycji i promocji materiałów wideo Marcin Andrzejewski. Na warsztaty obowiązują dodatkowe zapisy.

 

Konferencja Marketing w Kulturze organizowana jest 12-13 kwietnia przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Odbędzie się w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, który jest partnerem wydarzenia. W programie dodatkowym przewidziano: zwiedzanie teatru, spacer po terenach dawnej Stoczni Gdańskiej i zajęcia twórcze. Organizatorzy przewidują także dostęp do wydarzenia w formie online.

 

Bilety:

 

Udział w konferencji Marketing w Kulturze, 12-13 kwietnia – wersja na żywo – 350 zł brutto.

Udział w konferencji Marketing w Kulturze, 12-13 kwietnia – wersja online – 200 zł brutto.

Udział w wybranym warsztacie (audio lub wideo) 11 kwietnia (na żywo, w Gdańsku), 250 zł brutto.

 

 

Rejestracja: https://app.evenea.pl/event/mwk2022

 

Pytania proszę kierować na: [email protected]

 

Grupa na Facebooku: Marketing w Kulturze

Wszystkie treści na PrestoPortal.pl czytasz za darmo. Jesteśmy niezależnym, rzetelnym, polskim medium. Jeśli chcesz, abyśmy takim pozostali, wspieraj nas - zostań stałym czytelnikiem kwartalnika Presto. Szczegóły TUTAJ.

Jeśli jesteś organizatorem życia muzycznego, artystycznego w Polsce, wydawcą płyt, przedstawicielem instytucji kultury albo po prostu odpowiedzialnym społecznie przedsiębiorcą - wspieraj Presto reklamując się na naszych łamach.

Więcej informacji:

Teresa Wysocka , teresa.wysocka [at] prestoportal.pl

Może Cię zainteresować...

Drogi użytkowniku, zaloguj się aby móc komentować nasze treści.