Muzyka XVII-wiecznej Anglii - koncert w Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Katedra Muzyki Dawnej Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego zaprasza na koncert Muzyka XVII-wiecznej Anglii. W programie N. Matteis, J. Eccles, J. Dowland, H. Purcell.
Niedziela, 7 stycznia 2024, 16:00
Sala Kameralna AMKP
ul. św. Tomasza 43
Nicola Matteis (ok. 1650 – ok. 1700): „Ayres for the violin” (1676)
Preludio – Music (Grave–Presto) – Sarabanda (Adagio) – Aria Burlesca (Presto) – Giga. Al Genio Turchesco
Passaggio rotto. Andamento Veloce – Fantasia – Preludio – Adagio – Allemanda ad imitatione d’un tartaglia – Movimento incognito
Henry Purcell (1659 – 1695)
A New Ground („Here the Deities Approve” z „Welcome to All the Pleasures”) ZT 682
Hornpipe (z „The Old Bachelor”) ZT 685
John Eccles (ok. 1668 – 1735)
Aire V (ground) z suity „The Mad Lover”
John Dowland (ok. 1563 – 1626)
Preludium – Mr. Dowland’s Midnight – Ms. Winter’s Jump
Anonim – Kemps Jig
Rowallan manuscript (XVII w.) – Corne yards – Canaries
Nicola Matteis – „Ayres for the violin”
Preludio – Prestissimo – Un poco di manera Italiana. Aria Ridicula (Presto) – Aria
Henry Purcell – Suita in d Z 668 (Almand „Bell-Bar” – Corant – Hornpipe “The Married Beau”)
Nicola Matteis – Divisions on a Ground “La Folia”
Agnieszka Świątkowska skrzypce
Anna Wiktoria Swoboda teorba, lutnia
Aleksander Mocek klawesyn