(Un)common ground – pierwszy portal o współpracy sztuki i biznesu

22.10.2020
Premiera portalu uncommonground.pl. Na zdjęciu (od lewej): Igor Gałązkiewicz, Magdalena Kąkolewska, Filip Pągowski, Vadim Grigoryan. Fot. Franciszek Mazur

Jakie korzyści daje współpraca ze światem sztuki? Czy budowanie wrażliwości może przyczynić się do osiągnięcia zamierzonego celu? Gdzie szukać inspiracji? Jak skutecznie wykorzystać sztukę i działania artystyczne w strukturach firmy? Czy współpraca z biznesem oznacza utratę autonomii artystycznej? Odpowiedzi znaleźć można od niedawna na uncommonground.pl – nowopowstałym portalu wiedzy o art brandingu.

W piątek 9 października odbyła się premiera pierwszego w Polsce portalu o art brandingu, powstałego z inicjatywy STU ERGO Hestia S.A. i Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. Serwis (Un)common Ground to przestrzeń przygotowana na rzeczowe spotkanie sztuki i biznesu, dostępna zarówno dla ekspertów, jak i osób, które dopiero zaczynają poszerzać swoją wiedzę na temat wspomnianych działań.

Portal (Un)common Ground to miejsce wzajemnej wymiany doświadczeń. Na podstawie najlepszych przykładów zarówno ze świata, jak i z Polski pokażemy, że relacja na linii sztuka–biznes jest niezwykle potrzebna i możliwa do osiągnięcia. Zaoferujemy też narzędzia, które ułatwią obu stronom komunikację. Zachęcamy zarówno świat biznesu, jak i sztuki do szukania inspiracji i podejmowania odważnych działań; do szukania nowych dróg rozwoju, tak ważnych w dobie trudnych czasów.

"Wierzymy, że sztuka może być motorem zmiany, zjawiskiem, które pozwoli zaadaptować się do nowej rzeczywistości."

- mówią twórcy portalu

Sztuka obecna jest w strukturach firmy mecenasa (Un)common Ground w wielu odsłonach. Oprócz corocznie organizowanego konkursu dla studentów uczelni artystycznych w całej Polsce, firma realizuje także niezwykle rozbudowany program szkoleniowo-inspiracyjny dla swoich pracowników. Wiemy jak wiele sztuka oferuje swoim odbiorcom: wzajemne inspiracje, rozwijanie kreatywności czy budowanie zespołu. Wiele firm i marek wciąż nie dostrzega potencjału sztuki, traktując ją jako estetyczny dodatek czy weekendowy przerywnik codzienności. Pokazujemy, że szeroka współpraca biznesu i sztuki jest potrzebna i możliwa do osiągnięcia.

Współpraca z artystami pozwala firmom otwierać się na nowe doświadczenia. Artyści myślą i tworzą w nieszablonowy, odważny sposób, ich działania wymykają się utartym, sztywnym schematom. Artyści mogą inspirować, wnosić nowe punkty widzenia, który nie tylko przyczynią się do sukcesu i widoczności konkretnych projektów, ale także pozytywnie wpłyną na wizerunek organizacji

Twórcy zapraszają mówiąc:

"Spotkajmy się razem na uncommonground.pl"

{info.pras.}

Wszystkie treści na PrestoPortal.pl czytasz za darmo. Jesteśmy niezależnym, rzetelnym, polskim medium. Jeśli chcesz, abyśmy takim pozostali, wspieraj nas - zostań stałym czytelnikiem kwartalnika Presto. Szczegóły TUTAJ.

Jeśli jesteś organizatorem życia muzycznego, artystycznego w Polsce, wydawcą płyt, przedstawicielem instytucji kultury albo po prostu odpowiedzialnym społecznie przedsiębiorcą - wspieraj Presto reklamując się na naszych łamach.

Więcej informacji:

Teresa Wysocka , teresa.wysocka [at] prestoportal.pl +48 579 667 678

Drogi użytkowniku, zaloguj się aby móc komentować nasze treści.