Ruszyła rejestracja na Konferencję Marketing w Kulturze 2021

16.04.2021
Ruszyła rejestracja na Konferencję Marketing w Kulturze 2021

Kultura w mieście przyszłości, gry wideo jako nośnik kultury, wartościowa komunikacja online, wyzwania jakie stoją przed średnimi i mniejszymi instytucjami w kontekście komunikacji, ekologiczna promocja i produkcja w kulturze – to niektóre z tematów, jakie poruszy 6. edycja ogólnopolskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka. Odbędzie się 11 i 12 maja w formule online. Ruszyła rejestracja na wydarzenie!

Program Konferencji Marketing w Kulturze składa się z dwóch części. Plenarnej, czyli wystąpień, dyskusji i prezentacji dla wszystkich zapisanych uczestników i uczestniczek oraz warsztatowej (webinarowej), w której podczas 3 godzinnych, intensywnych spotkań ze specjalistami i specjalistkami uczestnicy zdobywają konkretną wiedzę o wybranych narzędziach i zagadnieniach. Na webinary obowiązują osobne zapisy, a grupy mają ograniczoną liczbę odbiorców.

Rejestracja odbywa się za pośrednictwem evenea.pl: https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturze2021/.

Wśród prelegentów i prelegentek: Natali Hatalska (infuture. Institute), Franciszek Georgiew (Tigers), Wouter van der Horst (We share culture), Karolina Kałużynska (Gameset), Wojciech Kardys (Netomania), Anna Rudnicka (Świdnickie Centrum Kultury, kulturanaczasie.pl), Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury), Kordian Klecha (intui), Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe, Muzeum dla klimatu), Magda Komornicka (Muzeum Sztuki Nowoczesnej), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia), Marcin Andrzejewski (Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu),  Paulina Skipirzepa-Kamińska i Krzysztof Magierski (Warsztaty Kultury).

Pełen program w zakładce: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/program/.

Przygotowaliśmy także trzygodzinne spotkania z ekspertami i ekspertkami w formie interaktywnych webinarów. Każdego dnia w godz. 16.00 – 19.00 prowadzony jest ten sam warsztat online, dlatego 11 maja można zapisać się na jeden z interesujących nas tematów, 12 maja wybrać inny. Wyjątkiem jest grupa Google Ads: tu pracować będzie jedna grupa 11 i 12 maja. Webinary odbywają się równolegle, nie ma możliwości uczestnictwa w dwóch jednego dnia.
Webinary towarzyszące Konferencji Marketing w Kulturze 11 i 12 maja 2021. Obowiązuje osobna rejestracja w formularzu na evenea.pl.

  • Audience development w internecie. Lekcja z pandemii – Piotr Firych, NU Foundation 

  • Odkryj Google Ads – Maciej Wiśniewski, Premium Ads (11 i 12 maja – jedna, ta sama grupa!) 

  • Lider(ka) kultury - przywództwo dla zaawansowanych – Marek Krawczyk, ZeroBullshit 

  • Projektowanie badań w instytucji kultury. Narzędzia i wskazówki – Natalia Brylowska, Instytut Kultury Miejskiej  

  • Moderacja procesów kreowania pomysłów w zespole. Jak być ciągle twórczym w kulturze? - Łukasz Maźnica, hearts & heads 

  • Jak zadbać o siebie w pracy? Narzędzia i procesy budowania dobrostanu pracowników kultury. Warsztat Pracowni Artist in Bloom (tylko 11 maja)

  • Zarządzanie contentem w social media, Daniel Kotlinski, Tigers 

  • Jak zacząć przygodę na TIK TOKU?

  • Instagram – nowinki, trendy, narzędzia 

  • LinkedIn – jak prowadzić profil instytucji?

Konferencja odbędzie się w formie online. Podobnie jak w roku 2020 prelegenci zaproszeni są do specjalnie przygotowanego studia w Gdańsku, skąd na żywo transmitowana będzie konferencja z możliwością interakcji uczestników między sobą i zadawania pytań prelegentom.

Garść informacji organizacyjnych i najczęściej zadawane pytania:

1.     Jak się zarejestrować? 

Należy wypełnić formularz rejestracji dostępny na: https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturze2021/

2.     Jakie bilety mogę kupić? 

a)     Bilet na konferencję – dwa dni prelekcji, dostęp do nagrań z konferencji do 30.09.2021, paczka startowa – w cenie 200 zł brutto. (Ta pozycja nie jest zwalniana z VAT!) 

b)    Bilet na webinar - udział w webinarium prowadzonym przez ekspertów i ekspertki. Proponujemy 10 różnych tematów, które opisane są w kolejnym kroku rejestracji. Każdego dnia na webinarach są te same treści.* To pozwala uczestnikowi każdego dnia wziąć udział w innym szkoleniu. 

Jeden bilet na webinar kosztuje 100 zł netto, tj. 123 zł brutto. Bilety z webinarów są zwolnione z VAT dla podmiotowo uprawnionych instytucji/urzędów. 

*Webinar z Artist in Bloom odbywa się tylko 11 maja. Webinar z Google Ads jest dl jednej grupy (spotkanie dwudniowe).

3.     Skąd wziąć oświadczenie VAT? 

Można pobrać je ze strony https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/kontakt/ i odesłać mailowo na adres: [email protected] 

4.     Na jakiej platformie streamowana będzie konferencja? 

Konferencja MwK 2021 odbędzie się online na platformie Evenea Live. Dostępy zostaną przesłane na maile podane przy rejestracji 7 dni przed wydarzeniem. 

5.     Gdzie znajdę Regulamin konferencji? 

Na stronie: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/kontakt/ 

6.     Czy możliwe są zwroty biletów? 

Raz zakupione bilety nie podlegają zwrotowi. Można przepisać bilet na innego uczestnika/uczestniczkę. 

7.     Mam pytania, jak się skontaktować? 

Należy pisac na adres email - [email protected] 

{info. pras}

Wszystkie treści na PrestoPortal.pl czytasz za darmo. Jesteśmy niezależnym, rzetelnym, polskim medium. Jeśli chcesz, abyśmy takim pozostali, wspieraj nas - zostań stałym czytelnikiem kwartalnika Presto. Szczegóły TUTAJ.

Jeśli jesteś organizatorem życia muzycznego, artystycznego w Polsce, wydawcą płyt, przedstawicielem instytucji kultury albo po prostu odpowiedzialnym społecznie przedsiębiorcą - wspieraj Presto reklamując się na naszych łamach.

Więcej informacji:

Teresa Wysocka , teresa.wysocka [at] prestoportal.pl +48 579 667 678

Drogi użytkowniku, zaloguj się aby móc komentować nasze treści.