Top Marka 2023: „Popularyzacja Kultury” – CSK w czołówce

-
02.11.2023
Top Marka 2023 - CSK w czołówce

Centrum Spotkania Kultur w Lublinie zajęło 4 miejsce w ogólnopolskim rankingu Top Marka 2023 w kategorii „Popularyzacja Kultury”. Top Marka to przewodnik po najskuteczniejszych metodach działania stosowanych z powodzeniem przez 500 najsilniejszych marek w Polsce. Tworzony jest od 2017 roku przez Magazyn „Press” i PSMM Monitoring & More.

 

W naszej instytucji ilość idzie w parze z jakością. Rok zaczęliśmy komplementarną wystawą prac Zdzisława Beksińskiego. W maju na deskach Sali Operowej CSK gościliśmy światowej sławy amerykańskiego wirtuoza gitary Steve’a Vai’a, a w czerwcu przenieśliśmy się do Kazimierza Dolnego, gdzie zorganizowaliśmy 57. edycję Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych. W wakacje dach CSK zamieniliśmy w przestrzeń relaksu i kulturalnych spotkań – zapraszaliśmy na warsztaty, plenery malarskie i koncerty. Lato pożegnaliśmy symfonicznym recitalem Janusza Radka „Męskie Gadanie”, którego byliśmy producentem. Do końca sierpnia 2023 roku zorganizowaliśmy w CSK 1250 wydarzeń, odwiedziło nas ok. 600 tys. gości – mówi Katarzyna Sienkiewicz, dyrektor Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.

 

https://csklublin.pl/

Wszystkie treści na PrestoPortal.pl czytasz za darmo. Jesteśmy niezależnym, rzetelnym, polskim medium. Jeśli chcesz, abyśmy takim pozostali, wspieraj nas - zostań stałym czytelnikiem kwartalnika Presto. Szczegóły TUTAJ.

Jeśli jesteś organizatorem życia muzycznego, artystycznego w Polsce, wydawcą płyt, przedstawicielem instytucji kultury albo po prostu odpowiedzialnym społecznie przedsiębiorcą - wspieraj Presto reklamując się na naszych łamach.

Więcej informacji:

Teresa Wysocka , teresa.wysocka [at] prestoportal.pl +48 579 667 678

Może Cię zainteresować...

Drogi użytkowniku, zaloguj się aby móc komentować nasze treści.