Top Marka 2023: „Popularyzacja Kultury” – CSK w czołówce
Centrum Spotkania Kultur w Lublinie zajęło 4 miejsce w ogólnopolskim rankingu Top Marka 2023 w kategorii „Popularyzacja Kultury”. Top Marka to przewodnik po najskuteczniejszych metodach działania stosowanych z powodzeniem przez 500 najsilniejszych marek w Polsce. Tworzony jest od 2017 roku przez Magazyn „Press” i PSMM Monitoring & More.
W naszej instytucji ilość idzie w parze z jakością. Rok zaczęliśmy komplementarną wystawą prac Zdzisława Beksińskiego. W maju na deskach Sali Operowej CSK gościliśmy światowej sławy amerykańskiego wirtuoza gitary Steve’a Vai’a, a w czerwcu przenieśliśmy się do Kazimierza Dolnego, gdzie zorganizowaliśmy 57. edycję Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych. W wakacje dach CSK zamieniliśmy w przestrzeń relaksu i kulturalnych spotkań – zapraszaliśmy na warsztaty, plenery malarskie i koncerty. Lato pożegnaliśmy symfonicznym recitalem Janusza Radka „Męskie Gadanie”, którego byliśmy producentem. Do końca sierpnia 2023 roku zorganizowaliśmy w CSK 1250 wydarzeń, odwiedziło nas ok. 600 tys. gości – mówi Katarzyna Sienkiewicz, dyrektor Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.